Mivel foglalkozunk?
Kreatív
Hírek és kutatások
Hasznos
Bejelentkezve
Vendég felhasználó
Profil
Az IK Outdoor által készített kutatások
A JCDecauxtól kaptunk egy izgalmas kutatást, mely a Reklámkörkép 2024 projekt keretében készült, és a célja az volt, hogy felmérje a magyar lakosság médiafogyasztási és reklámérzékelési szokásait.
Kutatásunkban kíváncsiak voltunk, hogy vajon a víz, mint elem milyen hatással van a nyári kreatívokra 2024-ben.
A Telekommal és a Wavemakerrel karöltve egy izgalmas kutatást végeztünk a közterületi kampányok hatásvizsgálatáról.
Tudni szeretnéd, melyik évszak hozza a legjobb eredményeket a sörhirdetések számára? Egy öt évet körülölelő kutatás most feltárja az igazságot!
Vajon a kontrasztos színek tényleg jobban teljesítenek? Vagy a szürke autók szürke háttérrel bizonyítanak jobban?
Légy teljesen naprakész az iparági újdonságokban
A Decathlon augusztusi tesztkampánya kizárólag OOH médián futott. A pre- és post ismertség-mérésből, valamint az Ügyfél által megosztott KPI számokból az következik, hogy jól működik a csatorna.
2024. 09. 30.
A nyaralások előtti utolsó hetekben (és az EB matekozás kellős közepén) csak egy valóban villámgyors hírlevél összeállításra vállalkoztam..., alább, szigorúan csak schlagwortokban...
2024. 06. 25.
Bizonyos kutatás aloldalak és a médiafelület oldalak csak ügyfeleink számára érhetőek el.