Mivel foglalkozunk?
Kreatív
Hírek és kutatások
Hasznos
Bejelentkezve
Vendég felhasználó
Profil
A legfrissebb hírek az Out of Home univerzumból
A Decathlon augusztusi tesztkampánya kizárólag OOH médián futott. A pre- és post ismertség-mérésből, valamint az Ügyfél által megosztott KPI számokból az következik, hogy jól működik a csatorna.
2024. 09. 30.
A nyaralások előtti utolsó hetekben (és az EB matekozás kellős közepén) csak egy valóban villámgyors hírlevél összeállításra vállalkoztam..., alább, szigorúan csak schlagwortokban...
2024. 06. 25.
Ismerj meg párat további kutatásaink közül.
Kutatásunkban kíváncsiak voltunk, hogy vajon a víz, mint elem milyen hatással van a nyári kreatívokra 2024-ben.
2024. 08. 29.
Vajon a kontrasztos színek tényleg jobban teljesítenek? Vagy a szürke autók szürke háttérrel bizonyítanak jobban?
2024. 07. 11.
A JCDecauxtól kaptunk egy izgalmas kutatást, mely a Reklámkörkép 2024 projekt keretében készült, és a célja az volt, hogy felmérje a magyar lakosság médiafogyasztási és reklámérzékelési szokásait.
2024. 10. 09.
Bizonyos kutatás aloldalak és a médiafelület oldalak csak ügyfeleink számára érhetőek el.