IK Outdoor

Ismerje meg, mitől jó igazán egy plakátkreatív!

Ismerje meg, hogy mitől igazán jó egy plakát kreatív

Egyszerűen nagyszerű

Egyszerűen nagyszerű

Az igazán jó közterületi plakát titka az egyszerűségében rejlik. Az emberek figyelme korlátozott, és a reklámnak csupán néhány másodperce van arra, hogy átadja az üzenetet. Ezért kulcsfontosságú, hogy az információ röviden, egyszerűen és érthetően kerüljön közlésre. Az ilyen reklámok nemcsak hogy könnyebben ragadják meg a figyelmet, de nagyobb eséllyel maradnak emlékezetesek és hatásosak is. Erre jó példa a Telekom 5G-kampánya.

Kép és szöveg aránya

Kép és szöveg aránya

A Dreher kampányában a kép és a szöveg megfelelő aránya harmonikus megjelenést biztosít, ami esztétikus hatást kelt, és könnyen befogadhatóvá teszi az üzenetet is. Ha túl sok lenne a szöveg, az elriasztaná a nézőt, míg ha túl domináns lenne a kép, a szöveges üzenet veszne el. Az ideális arány biztosítja, hogy mindkét elem – a kép és a szöveg – kiegészítse egymást, és együtt egy koherens, érthető üzenetet tolmácsoljanak.

Figyelemfelkeltő színek használata

Figyelemfelkeltő színek használata

A figyelemfelkeltő színek használata nélkülözhetetlen a hatékony közterületi reklámok tervezésénél. A megfelelő színek és kontrasztok alkalmazása segít abban, hogy a reklám hatékonyan és emlékezetesen közvetítse az üzenetet. Fontos megemlíteni, hogy a képen az ERSTE BANK George kampányának teaser szakaszát mutatjuk, azaz az üzenet egy részét itt még tudatosan homály fedi.

Élénk színek

Élénk színek

A színek különböző érzelmeket váltanak ki az emberekből. A Rauch kampányának energikus színei melegséget árasztanak, amit csak erősít a kifejezetten pozitív szöveges üzenet is

Egyszerűen nagyszerű

Egyszerűen nagyszerű

Egy bonyolult, hosszú szövegű plakátot az emberek nem tudnak gyorsan befogadni, így könnyen figyelmen kívül hagyhatják azt. Karácsonyi kampányában a Peroni ügyesen varázsolja az utcákra az ünnepi hangulatot, a hóangyal megjelenítésével.

A kevesebb több

A kevesebb több

Ne várjuk megszólítandó célcsoportunktól, hogy bogarászni kezdi majd a teleírt hirdetésünket, hogy vajon mi lehet az üzenetünk a számára. Fogalmazzunk inkább figyelemfelkeltő módon és röviden, a lényegre koncentrálva!

Letisztult képi megvalósítás

Letisztult képi megvalósítás

Ne akarjunk minden fellelhető képet és szöveget elhelyezni hirdetésünkön, mert el fog veszni az üzenetünk az általunk kreált vizuális zajban.

Tűnjünk ki a környezetünkből!

Tűnjünk ki a környezetünkből!

Használjunk bátran feltűnő színeket vagy szokatlan képi megoldásokat, hogy a tekinteteket hirdetésünkre irányítsuk – ne hagyjuk, hogy üzenetünk a szürkeségével beleolvadjon a környezetébe.

IK Outdoor

Nézd meg a legjobb kreatívokat!

Próbáld ki kreatívtesztelő rendszerünket!

A kampány indulása előtt látványterveken nézheted meg, hogyan mutatnának kreatívjaid a kiválasztott felületeken.

Próbáld ki kreatívtesztelő rendszerünket!