Szolgáltatásaink
Gyakran ismételt kérdések
Valamilyen kérdésed van? Nézd meg, hátha itt már meg is válaszoltuk!
Általánosságban 10 munkanappal kampányindulás előtt, digitális felületek esetében 5 munkanappal előtte.
Rengeteg táblát kell egyszerre ragasztani, amit lehetetlen 1 nap alatt megoldani, ezért minden plakátcég az alábbi piaci standard szerint dolgozik:
Ragasztási időszak minden hónap elején 1-jétől 4-éig tart, hóközi kampány esetében 16-ától 19-éig.
Minden plakát kampányhoz számolunk javítómennyiséget.
Ez óriásplakát esetében + 20%, citylightnál pedig + 15%.
Erre azért van szükség, mert előfordulhat, hogy a kihelyezett plakát megsérül, és így a médiatulajdonosok gyorsabban tudnak javítani, nem kell megvárniuk, amíg a nyomda újra legyárt és kiszállít 1-1 darab plakátot.
A gyártási árakat sávosan kapjuk a nyomdáktól. Teljesen más az ár olyankor, amikor egyszerre kell sokat gyártani egyféle anyagból (pl. 100 db), mint amikor többféléből kevesebbet, még ha a végösszeg megegyezik is (pl. 5 × 20 db).
Előfordulhat, hogy teljesen más technológiát, illetve gépet kell alkalmazni, és a munkaidő is a sok kisebb művelettel arányosan nő.
A plakátcégek a papír alapú plakátokra 1 hónap garanciát vállalnak, ezért minden hónapban új plakátot kérnek. Ha nem kapnak új plakátot, és sérülést jelez a monitoring, akkor előfordulhat, hogy csak pluszköltségek árán javítják a hibát.
Sajnos ebben az esetben extra költségekre lehet számítani, és a kihelyezés is csúszhat a normál kihelyezési időhöz képest.
Sajnos a médiatulajdonosoktól, ezek közül is az egyik legnagyobbtól (akinél a budapesti megállós citylightok nagy része van) nem kapunk kizárólag belvárosi, prémium helyszíneket tartalmazó listát.
Egy citylight-kampányban az úgynevezett „magas” kategóriás felületek aránya körülbelül 20% lehet. Azaz nem lehetséges, hogy egy ügyfél csak a 4-es/6-os vonalán jelenjen meg, 20 db felületen. A „magas” kategóriák jellemzően: a 4-es/6-os vonala, plázák, forgalmasabb metrómegállók, a legforgalmasabb busz-/villamosmegállók (pl.: Blaha Lujza tér, Ferenciek tere, Alkotás út, Fővám tér, Jászai Mari tér, Újbuda kp. stb.).
Természetesen mi törekszünk arra, hogy ez minél kevésbé legyen érezhető, mert az alacsonyabb kategóriás felületekből is a jókat, forgalmasabbakat válogatjuk be a kampányba, de azzal számolni kell, hogy nem feltétlenül csak a megadott kerületekben lesz jelenlét.
Az NMHH által vezetett nyilvántartás, melybe a reklámeszköz tulajdonosának kérelmére bejegyzik az általa értékesített, törvényesen felállított eszközöket. A szabályozás célja, hogy a településképet romboló reklámhordozók eltűnjenek, emellett a törvény értelmében a közterületről látható reklámhordozó és reklám csak olyan helyen és olyan méretben, megjelenési formában legyen elhelyezhető, ami a település vagy településrész építészeti arculatát nem sérti. 2024. július 1-je után csak azok az eszközök használhatóak reklámozásra, amelyek be vannak jelentve a reklámkataszterbe.
Igen, a reklámközzétevők folyamatosan frissítik az aktuálisan használható felületek listáját, a reklámkataszter bevezetésével pedig a legálisságuk sem kérdés többé.
A járművek úgynevezett fordában közlekednek, ami azt jelenti, hogy – az adott forgalmi szituáció szerint – a megadottól eltérő útvonalon is járhatnak, de elsődleges útvonaluk az, amelyik az ajánlatban szerepel. A reklámmal ellátott járművek a napok legalább 70%-át forgalomban töltik.
A mobil eszközökkel az ügyfelek által kért legtöbb helyszínt le tudjuk fedni, fontos azonban előre beszerezni az esetlegesen szükséges engedélyeket.
Segédletek és egyéb anyagok
Legfontosabb anyagleadási és gyártási információk, segédletek és letölthető anyagok
Ajánlatadás általános feltételei
Ajánlatadás általános feltételei magyar és angol nyelven
Mi az a C-TEST?
Kérdésed van?
Vedd fel velünk a kapcsolatot!