A játszóházi indoor hálózatba tartozó 40 játszóház (ebből 18 budapesti) összes havi látogatószáma főszezonban (október-április) 194 500 fő.
A látogató szülők átlagéletkora 40,43 év, gyermekeik pedig átlagosan 6.5 évesek. Nemi megoszlások 60:40 a hölgyek (zömében anyukák) javára, akik a megkérdezések alapján átlagosan 104 percet töltenek ebben az aktív, játékos, kisgyermekes élethelyzetben.
A STABILO kampány során a plakátok mellett termékmintákat vittek a játszóházakba a gyermekek számára, melyeket a szüleik jelenlétében tudtak kipróbálni.
A hosszabb kontaktusidőt biztosító, öltözőszekrényeken elhelyezett plakátok már a szülőknek szóltak, melyeken szövegben és képi világban egyaránt a karácsonyi ajándékozás került fókuszba.
A kutatás az összes játszóház által kitöltött kérdőív alapján készült.




