Nyári hűsítő

2024. június
Bevezető

A nyaralások előtti utolsó hetekben (és az EB matekozás kellős közepén) csak egy valóban villámgyors hírlevél összeállításra vállalkoztam... alább, szigorúan csak schlagwortokban...

Nyári hűsítő

1) Félhavi lett a Full Monitoring!
Nem tévednék nagyot, ha azt mondanám: közkívánatra.
A második félhavi kampányokkal kapcsolatban eddig csak empirikus módon tudtunk információval szolgálni – hiszen a hó elején végzett felmérésben még nem voltak benne a hónap közepén induló kampányok. Utána ment a keresgélés, hogy van-e esetleg kint maradó plakát a következő hónap elején, amiből esetleg látunk valamit…
Na, ez most már a múlté: a BB és CL kampányokat akár az első,- akár a második félhavi mérésben külön-külön is tudjuk vizsgálni.

2) OOH vagy Online? NEM! OOH ÉS Online!
Az HBO impresszív multichannel kampányt indított New Yorkban a Sárkányok Háza 2. évadának népszerűsítésére. Az üzenet lényege a sorozatban szereplő két rivális ház: a Zöldek és a Feketék közötti választás volt.
Az épületek homlokzatát beborító gigantikus zászlóktól, az Empire State Building tetején elhelyezett sárkányon keresztül egészen a tematikus kiállításokig rengeteg látnivaló szólt a sorozatról.
A valódi, fizikai megjelenések mellett az online csatornán egymást érték a deepfake videók – a tökéletesen összehangolt médiamix használatával az HBO hatalmas visszhangot generált.

 

Felfújható sárkány az Empire State Building tetején
3) Újabb digitális eszközök
Ultra menő panoráma LED-felületeken jelenhettek meg az Aréna plázában (a Tesco, Primark, Deichmann- stb. vásárlóinak elérésével):

IK Outdoor